"השפעת העופות" • התפרעיות אלימות במכירת "כפרות" ברחובות, אשדוד ובני ברק

ישראל פריי No Comments on "השפעת העופות" • התפרעיות אלימות במכירת "כפרות" ברחובות, אשדוד ובני ברק
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אחרי המהומות האלימות שחוללו אמש פעילי תנועות לזכויות בעלי חיים במכירת כפרות באשדוד, נראה כי לא מדובר במקרה בודד אלא בתופעה מתרחבת. בדקות אלו, הגיעו 30 פעילים לקרית קרעטשניף ברחובות ותוקפים באלימות את משתתפי מנהג ה"כפרות", במקום נוצרת מהומה, שוטרים שהוזעקו למקום מנסים להשליט סדר באירוע ועצרו 4 מפגינים. ובזירה אחרת: ברחוב בעל הנס באשדוד, מפגינים כעת עשרות פעילים ע"י בית המדרש ויז'ניץ, אדם אחד נפגע מגז מדמיע, המשטרה עיכבה לחקירה עשרה מפגינים.

פעילים הגיעו בשעות הערב גם לרחוב הרב לנדא בבני ברק, שם מתפתחת מהומה. משטרה במקום.

טרנד הטבעונות והצמחונות צובר תאוצה בעולם הרחב, ואחרי כמה שנים שבשוליים נשמעו קולות נגד המנהג היהודי הקדום, השנה מנהלים ארגונים שונים קמפיינים צעקניים נגד המנהג והפגיעה בתרנגולות. משרד החקלאות העלה אף הוא קמפיין פרסומי בו קרא לקיים את המנהג על כסף, ולמנוע סבל מהעופות. יצויין כי מרבית המדיה החרדית סירבה לפרסם את מודעות המשרד.

מעמותת תנו לחיות לחיות נמסר: "בשום אופן לא מדובר בפעילים של "תנו לחיות לחיות". עמותת תנו לחיות לחיות (תל"ל) לא מארגנת שום הפגנה מול חרדים. תל"ל מעודדת כפרות בכסף במקום בתרנגולים אך ורק באמצעות פעילים דתיים  אשר מבצעים הסברה בקהילה הדתית,  וכן נלחמים בהפרה של תקנות חוק צער בעלי חיים באמצעות המחלקה המשפטית".

תמונה 2 (10)

תמונה 3 (8)

תמונה 4 (5)

תמונה 5 (5)



0 תגובות